livetefterpsyket.blogg.se

Min resa från ett liv i kaos till psykvården och livet efteråt.

Deppen och peppen

Publicerad 2016-07-12 12:54:00 i Allmänt,

Varför är det så deppigt?

Idag kom jag knappt iväg till jobbet. Igen.
Det är inte många dagar kvar innan semestern. Efter semestern är det inte ens hit jag ska tillbaka. Ändå kan jag inte motivera mig att ens ta mig till tåget.

Jag är ju peppad på mitt nya jobb. Så jag borde ju kunna leva på den energin?

Nej.

Så nu får jag dras med mig själv och opeppen. Deppen.

Söker ofta stöd och energi hos de jag tycker mest om.
Att chatta lite på morgonen kan hjälpa mig iväg. Men idag var det svårare...
Vem är vaken vid 06:00 och är sugen på en opepp person?
 
 
Så nu hänger det på mig. KOM IGEN NU,IDA!

Kommentarer

Postat av: Pia Ejeklint

Publicerad 2016-07-13 10:49:06

Heja dig! Alltid!! Peppeppepp! Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2017-01-11 17:51:10

Hej
Kom in o läste igenom stora delar av din blogg och undrar lite Vad har hänt sedan juli 2016? Vad gör du nu? Hur mår du?

Svar: Hej! Vad roligt att du hittat min blogg och läst den. Jag har börjat jobba på ett väldigt annorlunda företag och jobbar nu med kroppen och mår bra. Jag tränar och ser efter mig själv annorlunda än förut vilket jag insett ger väldigt mycket positivt i mitt liv.
Jag slutade på min kbt i höstas och inser nu att jag behöver någon jag kan prata med, lufta och ransonera med. Men även att jag mådde bra av att skriva och få berätta (oavsett om någon läser eller ej) om ohälsan som sker inom mig.

Tack för din fråga! Jag ska börja skriva på bloggen igen och kanske ta det vidare... 😊
Förlåt för sent svar men jag har inte ens loggat in på flera månader. ❤
Ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela