livetefterpsyket.blogg.se

Min resa från ett liv i kaos till psykvården och livet efteråt.

Så jäkla bra!

Publicerad 2016-06-23 19:17:19 i Allmänt,

Alltså, egentligen. 
 
Jag är ju fantastiskt bra!
 
Dippade rejält.
Arbetade mig tillbaka till ett liv.
Började arbeta på samma arbetsplats som jag totalt krashade på.
Tillbaka på 100%.
Sökt nya jobb.
Fått samtliga jobb jag varit på intervju för.
Sagt upp mig.
 
 
Jag kom på för någon dag sedan att jag inte har "kommit långt i livet" på det sätt som jag trodde jag skulle gjort vid den här åldern. Vad jag trodde som tonåring alltså. 
Jag har däremot kommit långt i livet med allt jag gått igenom och övervunnit.
Jag kämpade mot mig själv i motvind. 
Jag har nästa del i mitt liv precis framför fötterna just nu!
 
 
 
Jag har 14 arbetsdagar kvar på Samtrans!
Nytt arbete, på gångavstånd! 
I samma byggnad som min bästa vän!
 
 
Nu är det midsommar och nästa vecka drar vi på festival!
 
Sommar! Vänner! Välmående! Framtid. Ljus framtid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela