livetefterpsyket.blogg.se

Min resa från ett liv i kaos till psykvården och livet efteråt.

Livets vägar och resorna vi gör

Publicerad 2016-03-18 21:39:36 i

En resa i livet.


En typ av resa är ju hela livet i sig.

Jag har gjort en resa på, i meter mätt, flera hundra mil.

Vissa resor gör vi om och om igen under livets tid.

Ibland lär vi oss av de misstag en resa kan innebära. Ibland sker misstagen igen; oavsett så svänger livet. Tack och lov.


Den resan som var som brantast för exakt ett år sedan och som jag nu känner att jag har lämnat bakom mig och påbörjat en ny resa i en helt annan riktning.


Och som tack och grattis och lite som en guldmedalj så ger jag mig själv en resa. Just nu är jag på Gran Canaria och ska njuta en vecka med två vänner.

Jag är värd det. Jag har kämpat både aktivt och passivt för att ta mig med kropp och knopp till att bli den jag är nu. Jag är stolt och glad.


Nu ska jag sola och bada i Piña Colada!  

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-03-18 22:21:39

Njut av solen, värmen, vännerna och livet! Det är du verkligen värd. ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela